willy-en-pe-in-afrika

Hoedspruit

Vanochtend weer lekker ontbijten op de veranda. Bas even bellen want die is 25 geworden vandaag. Daarna spullen pakken en weer op pad. We kunnen niet de ' gewone' weg nemen want die is geblokkeerd. Er zijn demonstraties en dat wil er wel eens geweldadig aan toe gaan. Ommetje maken dus ( 100 km). Maar dat is geen straf. Na 40 km. potboles komen we op de grote weg. De weg is glad, de omgeving geweldig en het uitzicht fantastisch. Het laatste stuk wordt het weer werken. Naast potholes zijn er ook koeien en geiten op de weg, een leuke uitdaging dus. Rond 2 uur komen we aan op t kamp. We hebben al zebra's, pumba's en impalas gespot. Het kamp bestaat uit 10 tenten rond een meertje. Echt schitterend hier. We brengen onze spullen naar de tent en nemen dan een frisse duik in t zwembad, heerlijk. Het is ruim 30 graden dus dat zwembad past ons wel. Terug bij de tent komen de mensjes van het kamp ons eten brengen en de hot tub en braai aansteken. Wat een luxe! We braaien ons vlees, er is genoeg, salade erbij, top geregeld en eindigen met marsmellows. 's Avonds gaan we lekker de hot tob in, dit is echt zwaar genieten. Om half 11 gaan we naar bed. Morgen staat t wekkertje op half 5 . We hebben een safari geboekt dus dat beloofd wat!!

Kees

Gefeliciteerd met jullie zeun en doorgaan met genieten