willy-en-pe-in-afrika

De tassenman

Vandaag onze laatste vakantiedag, nou ja niet helemaal. Morgen vliegen we pas om 10.10 uur 's avonds. Vanochtend lekker ontbeten en daarna naar n mooier strand met verschillende beach houses. Kaya, de eigenaresse, wijst ons de weg. Lopen naar de grote weg, links, 15 min. lopen en bij t witte gebouw links naar t strand. Eitje! Maar goed na 25 min. maar eens op google maps gekeken en we zijn dus alleen maar landinwaarts gelopen. Terug dus, no problem, ruim 30 graden, geeft niks, andere links genomen en we komen bij de beach. Eerst wat drinken op n terras aan zee, boven wel te verstaan, met sea view, WOW! Dan t strand op, veel rots, weinig strand, laag water, banden die we mee hebben zijn lek en de beach houses zijn vervallen en verlaten. Maar t mag de pret niet drukken, we gaan de zee in lekker afkoelen en we zijn blij. Daarna weer terug en op naar Big Milly's voor de lunch. Ik neem n burger met patat, beetje sentiment van 5 jaar terug, en Ilse neemt kreeft, smullen! Dan zie ik onze tassenman langslopen. Mooie oude reggeaman. Ik heb met Juud hier al 2 x een tas gekocht, 5 en 10 jaar geleden. Wat gaaf om m weer te zien. Gauw ff heen voor n babbeltje en natuurlijk n foto. Daarna terug naar Kokrobite lekker het zwembad in en chillen. End van de dag ga ik nog een rondje sjokken. Als ik terug kom gaan we inchecken. Heeft de KLM ons toch al naast elkaar geplaatst, dat moeten de spirits zijn. Das toch mooi he! We regelen voor morgen nog n taxi, die brengt ons om 12 uur naar Accra, daar hebben we dan n citytour en om 5 uur zet hij ons dan af op het vliegveld. We hebben het maar weer dik voor mekaar. 's Avonds eten we weer Italiaans, pizza en bruchetta, kan Ilse weer een beetje wennen aan paul z'n kook/bestelkunsten. Nog ff chillen en dan naar bed voor onze laatste nacht in Ghana.