willy-en-pe-in-afrika

Zondag

Vanochtend op tijd wakker en eerst Pé gebeld. Thuis drinken we op zondag altijd lekker koffie in bed, maar ja onze bedjes staan nogal ver uit elkaar nu. Dus met n bak koffie videobellen, toch gezellig. We hebben gister al de spullen uit de container op het schoolplein onder de overkapping gezet om te drogen, maar morgen moet dat weer weg zijn omdat er dan weer school is. Moses komt langs dus we kunnen even samen een goed plan maken. Er is te kort ruimte om alles ergens anders op te slaan. Het beste is nu om een golfplaten dak op de container te maken zodat die dan weer gebruikt kan worden. We trommelen een paar kids op en gaan aan de gang. We hebben sjouwers, schoonmakers en een koppeltje dat met de pick-up het afval wegbrengt en het afvalhout naar Hanukkah. Er worden meteen wat extra opslagruimtes op school aangepakt. Dit is meters maken zeg! In een paar uur is er ongelofelijk veel werk verzet en we gaan allemaal moe maar zeer voldaan weer terug naar Hanukkah. Tosti eten, koppie doen en lekker chillen. De kids gaan 's middags hanen vangen. Die kunnen nl. niet klok kijken en kukelen de hele dag en hard! Tja dan toch beter het vlees als de herrie. Haantjes vangen en slachten, wij rust en de kids morgen kip, of eigenlijk haan. Rond 5 uur gaan we met zn zessen met de taxi naar Aroma City. Tilly en Leo voorin, wij met zn vieren achterin. Nou ben ik er één van Jan van : als 't niet past moet je douwen dus ik zeg geen probleem. Aroma City is een restaurant waar de meiden al een keer hebben gegeten. Leuke tent, erg lekker en erg gezellig. Daarna weer met de taxi retour. We zijn een beetje overloaded met 7 man in n taxi. Dat in combinatie met een slechte weg geeft soms wat spannende geluiden. Maar t mag de pret niet drukken. Op Hanukkah nog lekker ff een neut en daarna naar bed. Weer een mooie dag om.

Pe

trots op jou en je andere harde werkers.

Broer Jack

Leuk om mee te maken en voor ons om te lezen. Houd je mannetje ook een blog bij over zijn avonturen

Willy Roozendaal

Nou daar kan jij gewoon heen fietsen om het te vragen. Geef m meteen n hele dikke knuffel van me, zoenen doe ik liever zelf