willy-en-pe-in-afrika

Te leuk om niet te delen

Dacht ik schrijf aan eind van de middag m'n verhaaltje, maar er volgde nog weer zo'n leuke avond...

De red-red vond ik weer erg lekker, plantane( bakbanaan) fruit en sla erbij, jummie! Na het eten even met de meiden naar het plein. Vanmiddag zat er tussen de kleding een trainingsjasje van een voetbalclub uit Castricum met de naan Ruben op de achterkant. En n Ruben die hebben we! We doen het jasje bij hem aan en hij is apetrots. Hij komt even later terug in z'n hele voetbal outfit, geweldig! Trots poseren voor de foto, wat een mannetje. Even verder zitten de kids bij de hond van Hanukkah, Bono. Lotte, die behoorlijk Twents praat, heeft de hond zo genoemd en m geleerd een poot te geven. Dus de Ghanese schatjes roepen nu in plat Twents Bonoooo,poooohoot, klinkt vrij stom zo maar tis echt supergrappig als je t hoort. Dan komt Simon, hij heeft laatst met talentscout meegedaan en soort talentenjacht en is daar 7e geworden. Hij wil sportverslaggever worden. Kijk daar ken ik er ook wel ééntje van. Ik maak n filmpje als hij in t Engels een verslag oplepeld tussen Chelsea en Manchester United. Fatastisch, compleet met GOAL!!!! We sturen het filmpje naar Koen met de vraag of hij wel eens een Engelssprekende verslagggever nodig heeft. Koen stuurt een filmpje terug dat hij Simon mee neemt naar een wedstrijd als hij in Nederland is. Naja Koen je hoeft de tickets nog niet klaar te leggen maar Simon heeft genoten, en ik ook!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!