willy-en-pe-in-afrika

Hannukah

Vanochtend om 7 uur worden we opgehaald door George. Op t vliegveld in Accra stappen we in n vliegtuigje van Passion Air, dat beloofd wat!. Er kunnen 50 personen mee, ik zit aan t raam, naast n vleugel. De motoren maken angstaanjagend veel herrie maar we komen los van de grond en de reis kan beginnen. T schudt wat, t rammelt wat, de passion air voel ik nog niet opborrelen maar eerlijk is eerlijk het uitzicht is fantastisch! We landen keurig op t kleinste vliegveldje dat ik heb gezien. 1 gate voor de vertrekkende vlucht en n aankomstruimte. De koffers komen op n aanhanger naar die ruimte toe en wordt daar uitgeladen. Koffertjes mee en buiten wacht ons n waar welkomscomité met dansers, trommelaars en pers. Bleek er in onze vlucht nog n belangrijke pief te zitten. Stiekem denk ik dat ze voor ons kwamen, wij zijn nl ook VIP maar zo heerlijk gewoon gebleven, toch?

Moses haalt ons op en brengt ons naar Hanukkah en...naar Ilse. Wat gaaf om hier samen te zijn. Eerst ff n bakkie en kennis maken met Lotte en Nienke. Zij zijn hier samen met Ilse gekomen. Dan de koffers uitpakken en de fotoos en knutselwerkjes van mn kleinkindertjes ophangen, das toch schattig! Onder mn kussen ligt n welkomsbriefje en n zakje plantane, zo lief! Daarna n rondje over t terrein. Leuk om de kids weer te zien, zoveel die ik nog herken en natuurlijk onze vriend Koffi. Later ga ik met Ilse nog n rondje door de scholen. Wat hebben de meiden al veel werk verzet maar er is ook nog zat te doen. Maar das voor morgen. Eerst ff mijn vriendje bellen en chillen. Het is ruim 30 graden en lekker vochtig dus das even wennen. 's Avonds staat er n heerlijke maaltijd voor ons klaar, smullen dus. Daarna nog lekker bijgekletst en n wijntje gedronken, met kaas. Morgen is kijken of ik n beginnetje kan maken in de container



Reacties

Reacties

Peter en lucienne

Mooie berichten geniet er van, we blijven je volgen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!