willy-en-pe-in-afrika

Ik ben er!!!!

Het is half 12 's avonds Ghanese tijd, 2 uur vroeger als Nederland en ik ben in het guesthouse. Vanochtend lekker nog koppie gedaan met Jenny en Pé. Daarna lekker lunchen in Akersloot. Weer naar huis, pilletjes vergeten en meteen n kadootje van Ilse en Maartje uit de brievenbus gevist, Pietertje Post was net geweest. Toen echt op weg naar Schiphol. Na een innig afscheid van mijn kanjer de vertrekhal in. Daar heb ik afgesproken met Thea, mijn nicht. Ze werkt daar en ik krijg n tourtje achter de schermen, zelfs met koffie en gebak! Lekker ff bijkletsen en dan naar de gate. Daar ontmoet ik Tilly en Leo die ook naar Hanukkah gaan. De vlucht gaat voorspoedig, we worden lekker verwend. Bij de controle moet mn grote kofer open, kak. Ik heb thuis de slotjes met n mes dichtgedraaid. Mmmm wat er in zit...tja wat is ook weer absorberende gaasjes en verband in t Engels?? Dan vraag ik om n mes om die slotjes open te draaien, t wordt er weer niet geloofwaardiger op. Ik denk dat t mannetje t ook laat vind en ik mag doorlopen. Das mooi want er zitten 5 blokken kaas in en dat willen ze hier graag onderzoeken. Nou ja morgen nog 1 nacht en dan is de kaas in Hanukkah en ik ook

Reacties

Reacties

Pe

Mooi meid dat ze je hebben laten gaan.nog ff een klein vluchtte vandaag en dan mooi borreltijd met Ilse en Moses. Geniet lekker en geloof het of niet, het gaat hier ook nog goed . Dikke kus

Pe

Twas trouwens geen vd valk hotel denk ? Haha

Willy

Maar wel n goed matras, heerlijk geslapen!

Schone zus Anja

Haha al weer veel gebeurd op je 1e daggie.....ga lekker genieten daar?

Anouk en Esther

Wat goed!! Nu lekker uitrusten van de reis en kaas eten!?

Tjitske

Wat fijn dat je een goede reis hebt gehad! En mazzel gehad met je koffer, denk dat ze wel konden zien dat je goede bedoelingen had!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!